easyPOS Back-up Online.
Bestelformulier.
easyPOS Back-up Online:
- bestaat uit 2 diensten gebaseerd op geavanceerde Backup-over-IP-technologie. Met easyPOS Back-up Online worden je bestanden automatisch opgeslagen via internet. Vervolgens worden de bestanden veilig bewaard op een dataserver van easyPOS software. Indien er onverhoopt iets misgaat met o.a. je harde schijf, kun je probleemloos verder werken nadat je al je bedrijfsinformatie via internet hebt teruggehaald;
- easyPOS Back-up Online is beschikbaar voor PC’s en voor servers;
- maximale opslagcapaciteit: 5 Gb;
- opslagruimte voor alleen software van easyPOS op betreffende PC of kassa. (Map \epsw) (Eigen documenten via map \epsw \buonline-documenten);
- opgeslagen gegevens worden 90 dagen bewaard; wij adviseren je om ook op andere media back-ups te maken; dit is o.a. nodig aangezien het verplicht is om gegevens tot 7 jaar te bewaren voor de Belastingdienst;
- het terugzetten van gegevens geschiedt uitsluitend door easyPOS software. Het 1e uur support is gratis, overige uren worden berekend;
- de Fair Use Policy wordt gehanteerd, zodat easyPOS software bij geconstateerd misbruik of oneigenlijk gebruik maatregelen mag en zal treffen om deze misstanden te stoppen en verder te voorkomen;
- easyPOS software biedt deze dienst en de bijkomende werkzaamheden aan volgens “Best effort”.
Werkwijze bestelling:
- Vink aan welk(e) artikel(en) je wilt bestellen;
- Lees de overeenkomst door en vul je betaalgegevens in voor automatische incasso;
- Klik na controle op akkoord overeenkomst/SEPA-machtiging (automatische incasso);
- Lees de huurvoorwaarden voor easyPOS Backup Online door en vul je gegevens in;
- Na het controleren van je gegevens, geef onderaan akkoord op de huurvoorwaarden;
- Klik op ‘Verstuur mijn bestelling’. Je ontvangt een kopie van je bestelling per e-mail.